Dag 11

10-05-2022

Ik heb vandaag nogmaals een onvergetelijke dag gehad met Charisse. Voor de middag tot een uur of 10 heb ik filmpjes gemaakt voor de TikTok account. Daarna had Charisse het busje gehuurd van de UA om met mij naar bepaalde plaatsen te gaan. 

Eerst zijn we naar 2 scholen geweest om te zien hoe de scholen zijn hier. Daarna zijn we gereden naar Casibari, een dorp in Aruba die 92 meter boven de zeeniveau ligt. Hier treft men de opeenstapeling van stenen aan die één van de belangrijke en bekende toeristische trekpleisters is van het eiland. (The rock formation)

Na een leuke wandelingen op the rock formation zijn we ook geweest naar de zee aan Santa Cruz. Hier kan je met een trapje naar beneden gaan en in het water springen.

Na de stage is meneer Parijn ons zoals gewoonlijk kome ophalen, we zijn gereden naar het huisje. Rond een uur of 17.30 ben ik samen met Rune, Lise en meneer Parijn mevrouw Noyens gaan ophalen van de luchthaven, we waren super blij met haar komst!

Toen we terug waren, hebben we nog gegeten in het restaurantje van Blue Village. Ik moest mij al gaan klaarmaken om samen poffertjes te gaan eten met mijn stagementor, ze is me komen ophalen rond 21.00 u. We hebben een heel leuke avond gehad, ik ga haar super hard missen als ik terug ben in België...

 


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin