Dag 12

11-05-2022

Vandaag heb ik een rustige dag achter de rug, op stage was het rustig na stage was het rustig. Ik heb mijn stagementor en haar collega moeten filmen over hun experience in Stuttgart. Tijdens de middag ben ik met Charisse naar tacobell gegaan om tacos te proeven. 

Na de middag heb ik gezeten in het studentenpark met studenten van de Universiteit. In mijn vrije tijd benader ik studenten om ze te 'interviewen', dit is eigenlijk een manier om achter hun mening te vragen i.v.m. TikTok. Dit vind ik super leuk om te doen omdat ik heel sociaal ben en omdat ik ervan hou om nieuwe mensen te leren kennen + conversaties aan te gaan.

Na een rustige stagedag zijn we gepasseerd langs de winkel voor hamburgers te halen. S'avonds hebben we samen gekookt en lekker gegeten, daarna hebben we nog met z'n allen gezeten op ons terras met een wijntje erbij.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin